Gość
Oddam za free przyjaciołom.
Dla znajomych wymienię za połowę zainwestowanych kryształów.
Kosmitom i innym obcym sprzedam za równowartość w kryształach.
Przedmioty nie ulepszone - dla sojuszników gratis są
***kryształy tej samej wielkości a kolor najchętniej czerwony, bo akurat potrzebuje
Muszkieterska Guślarska aksamitna hakama oddana za milion kryształów
Poziom ulepszenia: 8
Wartość: 22 192
Ochrona: 17
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+14 do zwinności (+1)
+57% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Wiedza: 113
Inteligencja: 141
Poziom: 73
---------------------------------------------
Wyjątkowa Magiczna Jedwabna szarfa Kreatywności
Poziom ulepszenia: 5
Wartość: 17 326
Ochrona: 6
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+11% regeneracji many (+1%)
+7 do taktyki (+1)
+7 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Wiedza: 57
Inteligencja: 71
Poziom: 35
-----------------------------------------
Wyjątkowy Przebiegły Guślarski jedwabny kapelusz Regeneracji Zamknij
Wartość: 25 137
Ochrona: 14
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+7 do odporności na magię ognia
+7 do odporności na magię wody
+7 do odporności na magię ziemi
+7 do odporności na magię powietrza
+7 do odporności na magię ciała
+7 do odporności na magię ducha
+8 do sprytu (+1)
+5% do regeneracji życia i many
Wymagania:
Wiedza: 87
Inteligencja: 109
Poziom: 57
----------------------------------------
Botaniczny Sygnet Zwinności
Wartość: 33 024
Typ: Pierścień
+19% do odporności na magię ziemi (+1%)
+7 do zwinności (+1)
Wymagania:
Poziom: 86
--------------------------------------
Dobry Muszkieterski Kościany diadem Olimpu Zamknij
Wartość: 43 776
Ochrona: 15
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha
+5 do zwinności (+1)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+5 do wiedzy (+1)
+6 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Wiedza: 98
Inteligencja: 122
Poziom: 64
--------------------------------------------
Solidny Ryngraf Wody
Wartość: 26 880
Typ: Amulet
+6 do ochrony (+3)
+7% zwiększone działanie magii wody (+1%)
Wymagania:
Poziom: 56
------------------------------------------
Szturmowy Talizman Oporu Zamknij
Poziom ulepszenia: 7
Wartość: 33 524
Typ: Amulet
+5 do taktyki
+45% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+8 do ochrony (+4)
Wymagania:
Poziom: 58
Ostatnio edytowany przez viaphronesis (2009-05-17 11:12:11)